De live chat plugin op onze website opent een directe lijn voor uw klanten om met u te chatten op de site. En raad eens? U hebt hier ook de controle – u kunt aanpassen hoe chats worden geleid en beantwoord op basis van uw voorkeuren.
Live chat maakt directe communicatie tussen klanten en supportmedewerkers mogelijk, zodat problemen snel kunnen worden opgelost en informatie kan worden uitgewisseld.
Klanten hoeven niet in de wacht te staan of op een antwoord per e-mail te wachten. Ze kunnen hun vragen beantwoord krijgen en problemen kunnen snel worden opgelost.
Live chat vermindert de behoefte aan lange telefoongesprekken, wat leidt tot lagere ondersteuningskosten en een grotere efficiëntie van agenten.
Transcripts van chats bieden waardevolle inzichten in de voorkeuren, pijnpunten en behoeften van klanten, waardoor bedrijven hun aanbod kunnen verfijnen.
Agenten kunnen klantgegevens gebruiken om gesprekken te personaliseren en zo een meer op maat gemaakte en boeiende klantervaring te creëren.
Would you like us to call you? Leave us your number and fill in the time when you are available.
Would you like to receive more information? Leave us your e-mail address..
Simply want to know more? Give us a call.